טיפים

שני הדברים העיקריים שעליהם מדברים האורחים בסיומו של כל אירוע הם האוכל והמוסיקה. לכן, על כתפיו של התקליטן מוטלת אחריות אדירה, כי בידיו הכוח להפוך את האירוע שלכם לבלתי נשכח: תקליטן טוב יכול "להרים" את האירוע שלכם לשיאים, בעוד שתקליטן עייף יכול להעביר "עוד אירוע".

לאור חשיבותו הרבה של התקליטן להצלחת האירוע, ריכזנו עבורכם כמה נקודות שצריך לשים עליהן דגש בעת פגישה עם התקליטן :

•    החליטו מראש האם ברצונכם בתקליטן מדבר, "אילם" או אינפורמטיבי.

•    מעבר חד בין השירים (mix) הוא קריטריון חשוב מאוד: השירים צריכים להתנגן בצורה כזו שלא תבחינו מתי שיר מתחלף, שכן מעברים חדים מדי בין סגנונות מוסיקה שונים יכולים לבלבל את הקהל ולרוקן את הרחבה.

•    התקליטן חייב להגיע עם שתי מערכות השמעה (אחת לגיבוי).

•    התקליטן חייב להצטייד בביטוח צד ג'.

•    כל דבר שסוכם בעל-פה חשוב שיגובה בכתב !

•    בחוזה יש לכלול מספר סעיפים חשובים, כגון: תאריך ומקום האירוע, שעת תחילת האירוע, שעת סיום האירוע (ישנם תקליטנים שמגבילים אתכם בזמן), שם התקליטן, תוספות מיוחדות וכו'.

•    נפגשתם עם חברת תקליטנים? רצוי להיפגש לא רק עם איש המכירות או הפקידה, אלא גם עם התקליטן שבחרתם לאירוע.

•    המלצה מחבר קרוב יכולה לעזור מאוד.

•    חשוב לבדוק האם התקליטן מכיר את האולם / גן האירועים וגם את הצלם שבחרתם, ועבד עמם בעבר.

•    התקליטן צריך להגיע לאירוע בלבוש מכובד ובהופעה אסתטית.

•    התקליטן מצא חן בעיניכם? יש כימיה טובה והכול זורם? בקשו ממנו לשמור את התאריך! כמו שאתם רוצים תקליטן טוב שיתקלט אצלכם, כך גם הרבה זוגות אחרים.

שיהיה במזל טוב!